Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, “Geçtiğimiz yıl Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek Online Chat hizmeti ile işitme engellilere 7 gün 24 saat hizmet alabilecekleri şekilde iş süreçlerimizi düzenledik. İşitme engellilerin telefon üzerinden alamadığı bu hizmeti bir yıldır düzenli olarak 500’den fazla müşterimize sunuyoruz. Ayrıca görme engelli müşterilerimiz için de yazıyı sese çeviren özel bir teknolojiyi çağrı merkezimizde kullanmaya başladık. Bu hizmetimizle görme engelli müşterilerimiz piyasalardaki anlık değişimler hakkında sesli olarak bilgi alabiliyor. Önümüzdeki dönemde bu alandaki hizmet ve ürünlerimizi çeşitlendirmeyi ve Engelsiz Bankacılık Projemizi yaygınlaştırmayı planlıyoruz” dedi.
3 Aralık 2009 Perşembe
YAPI KREDİ BANKASI'NDAN 'ENGELSİZ BANKACILIK'
Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, “Geçtiğimiz yıl Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek Online Chat hizmeti ile işitme engellilere 7 gün 24 saat hizmet alabilecekleri şekilde iş süreçlerimizi düzenledik. İşitme engellilerin telefon üzerinden alamadığı bu hizmeti bir yıldır düzenli olarak 500’den fazla müşterimize sunuyoruz. Ayrıca görme engelli müşterilerimiz için de yazıyı sese çeviren özel bir teknolojiyi çağrı merkezimizde kullanmaya başladık. Bu hizmetimizle görme engelli müşterilerimiz piyasalardaki anlık değişimler hakkında sesli olarak bilgi alabiliyor. Önümüzdeki dönemde bu alandaki hizmet ve ürünlerimizi çeşitlendirmeyi ve Engelsiz Bankacılık Projemizi yaygınlaştırmayı planlıyoruz” dedi.
Etiketler:
ATM,
finanscaddesi,
Yakup Doğan,
Yapı Kredi Bankası
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder