8 Aralık 2009 Salı

ÇOCUĞUZUN GELECEĞİNİ GÜVENCE ALTINA ALIN

Halkbank, çocukların geleceğini güvence altına alan yeni ürünü Eğitim Sigortası’nı hizmete sundu. Eğitim çağındaki çocukların ebeveynlerini kaybetmeleri durumunda öğrenimlerine devam etmelerini sağlayan Eğitim Sigortası’nın süresi, sigorta başlangıcından itibaren çocuğun kalan eğitim yılına göre belirleniyor. Sigorta primi, kredi kartından veya müşteri hesabından peşin veya en fazla 12 taksitle ödeniyor. 18–65 yaş arasındaki tüm anne ve babalar, çocuğun eğitim masrafını üstlenen herhangi bir yakın veya diğer şahıslar Eğitim Sigortası yaptırabiliyor. Eğitim Sigortası’nın teminat tutarı, TL veya döviz üzerinden, sigorta ettiren tarafından yıllık eğitim masrafına veya sigortalı talebine göre belirleniyor. Ödenecek prim tutarı, teminata, sigorta ettirenin yaşına ve sigorta süresine göre belirleniyor. Sigorta süresi en az 2 yıl, en fazla 15 yıl oluyor. Halkbank, Eğitim Sigortası hizmetini Birlik Hayat Sigorta aracılığıyla veriyor.

Hiç yorum yok: