15 Aralık 2009 Salı

ALİPOT, ÇOCUKLARI DENİZ TEMİZLİĞİNE ÇAĞIRIYOR!


Yapı Kredi’nin DenizTemiz Derneği / TURMEPA işbirliği ile ilk ve ortaöğretim çağındaki öğrencileri, doğal varlıkları koruma konusunda bilinçlendirmek amacıyla yürüttüğü “Sınırsız Mavi” projesi kapsamında çocuklara yönelik eğitici ve eğlenceli bir oyun hazırlandı.
Alipot ve Çevre Dedektifleri oyunu ile çocuklar Alipot’u yönlendirerek denizdeki atıklara takılan çevre dedektiflerini kurtarıyor ve puan kazanıyorlar. Pet şişeye hapsolmuş Roki, lastiğe takılan Çat Çat ve boynuna plastik çöp dolanan Piri, denizin temiz, renkli dünyasına kavuşmak için Alipot’u bekliyor. Bu eğlenceli oyunda çocuklar dedektifleri kurtarmanın heyecanını yaşarken deniz temizliğinin önemini de kavramış oluyor. Dereceye giren çocuklar ayrıca sürpriz hediyelerle ödüllendiriliyor. TURMEPA’nın web sitesi
www.turmepa.org.tr adresinden ulaşılan Alipot ve Çevre Dedektifleri oyununa ücretsiz üye olunabiliyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel çocuklar için ve büyükler için. Ben de orta okula giderken yani 88-89 senesinde bizlere çevreci kimlikleri vermişlerdi çok etkilenmitim çok da ciddiye almıştım yerlere tükürenler çok gıcık oluyordum yerlere çöp atanları bile uyarıyordum bir ikikere zor durumlada karşılaşmıştım kavga düzeyinde dedimya çok ciddiye almıştım içinde olan çocuklar etkilenir daha duyarlı bireyler olurlar yararlı şeyler tabi teknolojiyle birlikte her şey dönemine göre değişiyor icat edenden haberdar eden siz ve sizin gibilere teşekkürler şengül