8 Kasım 2010 Pazartesi

FARK YARATACAK ÖĞRETMENLER ARANIYOR!

Öğretmen Akademisi Vakfı, “Öğretmenin Sınırı Yok” projesi kapsamında görev alan eğitimci kadrosunu genişletmek amacıyla, kısmi zamanlı eğitimciler arıyor. Garanti Bankası ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın işbirliğiyle yürütülen Öğretmenin Sınırı Yok projesinde eğitimci olmak isteyenler, 19 Kasım 2010 tarihine kadar, www.kariyer.net adresindeki ORAVKZ2010 referans numaralı ilana başvuruda bulunabilecek. Kısmi zamanlı eğitimciler; devlet veya özel ilköğretim okullarında, üniversitelerde ve gönüllü eğitim kuruluşlarında en az 5 yıl sınıf veya branş öğretmenliği yapmış olanlar arasından seçilecek. Adaylar, Şubat ayında alacakları eğitimin ardından, yaşadıkları il ve çevresinde eğitim vermeye başlayacak.

ARANAN ÖZELLİKLER
*Devlet veya özel ilköğretim okullarında, üniversitelerde ve gönüllü eğitim kuruluşlarında en az 5 yıl sınıf veya branş öğretmenliği deneyimli,
*Bilgi teknolojilerine hakim
*Seyahat engeline sahip olmayan
*Tercihen yüksek lisans ve/veya doktora düzeyinde akademik çalışma yapmış veya yetişkin eğitimi vermiş,
* Tercihen e-öğrenme deneyimine sahip,
*Tercihen daha önce ÖRAV’ın “Öğrenen Lider Öğretmen” atölye çalışmalarına katılmış.

Hiç yorum yok: