14 Ekim 2010 Perşembe

TEB-FORTİS EVLİLİĞİNDE İLK ADIM ATM'LERDE ATILDI

Türk Ekonomi Bankası (TEB) ve Fortis, ATM'lerini ortak kullanmaya başladı. Her iki bankanın müşterileri, Türkiye genelinde sayısı bine yaklaşan TEB ve Fortis ATM'lerinden ücret ödemeden para çekebilecek, bakiye sorgulayabilecek
Önümüzdeki yıl içinde tamamlanması beklenen TEB - Fortis entegrasyonu sürecinde önemli bir adım atıldı ve ilk ortak çalışma ATM'ler konusunda gerçekleştirildi. Fortis Bank Türkiye Perakende Bankacılık Grubu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Gökhan Mendi, "Artık rekabet halinde değil, birlikte haraket eden iki banka olmamızdan yola çıkarak, ATM'den yapılacak para çekme ve bakiye sorma işlemlerini müşterilerimize ücretsiz hale getirip, birleşme öncesinde büyük bir adım atıyoruz" dedi.
TEB Bireysel ve İşletme Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Cemal Kişmir ise, "Birleşme sürecinde ilk aşamada ATM'lerimizi birleştirerek, müşterilerimizin birleşme öncesinde yeni bankamıza adaptasyonu sağlayacağız" dedi. Cemal Kişmir, birleşme ile birlikte TEB'in Türkiye çapında ATM sayısının bine yaklaşacağına dikkat çekerek, "ATM'lerimizde kullanılacak yaklaşık 450 bin adet banka kartı ile yapılacak para çekme ve bakiye sorma işlemlerini karşılıklı ücretsiz hale getirerek, birleşme öncesi adaptasyonun sağlanmasını ve ATM kullanımını yaygınlaştırmayı, dolayısıyla müşteri memnuniyetini hedefliyoruz" dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

atm'ler birleşsin de işletim ücreti az alınsın