28 Ekim 2010 Perşembe

GALATASARAY SİGORTA PROJESİ HAYATA GEÇİYOR

HDI Sigorta ve en büyük spor kulüplerinden Galatasaray, birlikte hayata geçirdikleri GS Sigorta projesiyle bir ilke imza atıyor. Proje kapsamında HDI Sigorta bünyesinde yeni bir marka oluşturan iki kuruluş, GSSİGORTA HDI adını verdikleri bu markayı 3 Kasım 2010 Çarşamba günü düzenlenecek basın toplantısıyla duyuracak.
Galatasaray Spor Kulübü adına Başkan Adnan Polat ve Başkan Yardımcısı Yiğit Şardan’ın katılacağı imza törenine, HDI Gerling International Yönetim Kurulu Üyesi ve HDI Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Matthias Maak, HDI Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Enis Talaşman, HDI Gerling International Türkiye Sorumlusu ve HDI Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Arıkçı ve Proje Koordinatörlüğünü üstlenen NGI Sigorta ve Reasürans Brokerliği Yönetim Kurulu Başkanı Çiğdem Ergelen katılacak.

Hiç yorum yok: