25 Mayıs 2009 Pazartesi

NAKİTE SIKIŞAN YASTIK ALTINDAKİ ALTININI BOZDURDU

Krizde nakite sıkışan çareyi kıyıda köşede biriktirdiği altınını bozdurmakta buldu. İstanbul Altın Borsası (İAB) Başkan Vekili Osman Saraç, Anadolu Ajansı'na yaptığı açıklamada, tüketicinin altına ilgisinin düşük olduğunu belirterek, ''Alım yok, satım var. İnsanlar elindeki altını bozduruyor'' diyerek bu gerçeği doğruluyor. Saraç, altının çok ciddi şekilde değer kazanmasının ardından, halkın da gerek nakit ihtiyacını karşılamak, gerekse yükselen fiyatlardan kar elde etmek için elinde bulundurduğu bilezik ya da cumhuriyet altınını bozdurduğunu belirtiyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486