22 Mayıs 2009 Cuma

HALKBANK'DAN KOBİ'LERE İNTERNETTEN ÜCRETSİZ EĞİTİM

Halkbank ve Anadolu Üniversitesi işbirliği ile internetten ücretsiz KOBİ eğitimi yaz kayıtları başladı. Halkbank, Anadolu Üniversitesi ile birlikte hayata geçirdiği E-sertifika Programı’yla üç eğitim dönemi sonunda toplam 1000 KOBİ’ye ulaşmayı hedefliyor. KOBİ’lere yönelik E-sertifika Programı kapsamında güz ve bahar döneminde verilen eğitimler için yaklaşık 500 kişi başvurdu. Bankanın başvurularla ilgili değerlendirmesinin ardından yaklaşık 400 KOBİ eğitimlere katılmaya hak kazandı. E-Sertifika Programı’nın yaz dönemi eğitimlerinden yararlanmak isteyen KOBİ’lerin, www.esertifika.anadolu.edu.tr adresinden kişisel başvurularını yapmaları ve imzalı başvuru belgesini Halkbank şubelerine teslim etmeleri yeterli oluyor. E-sertifika Programı’nda bankacılık, finansal muhasebe, girişimcilik, maliyet muhasebesi, pazarlama, yönetim muhasebesi ve karar destek sistemleri, genel muhasebe, perakendeciliğe giriş, hukuk sekreterliği, finansal analiz, finansal yönetim, işletmecilik, muhasebe bilgi yönetim, perakendecilik, yönetim ve organizasyon, pazarlama yönetimi, büro yönetimi, işletme sekreterliği olmak üzere 18 farklı başlıkta eğitim veriliyor. E-sertifika Programı’ndan KOBİ’lerin lise ve üzeri eğitim seviyesine sahip yönetici ya da çalışanları yararlanabiliyor.

Hiç yorum yok: