29 Ocak 2010 Cuma

KAÇ DAKİKADA ÇAĞRINIZA YANIT ALABİLİYORSUNUZ?

Türkiye Bankalar Birliği (TBB), Ekim-Aralık 2009 Çağrı Merkezi istatistiklerini açıkladı. Son verilere göre, bankaların çağrı merkezlerine 60 milyon 570 bin çağrı geldi. Gelen çağrılarda, ortalama çaldırma süresi 3 saniye (yani karşınıza yetkili biri çıkana kadar geçen süre), ortalama cevaplama süresi 43 saniye olarak belirlendi.
Bunlar istatistiklerin söylediği rakamlar...
Ya siz ne kadar sürede çağrı merkezine ulaşabiliyorsunuz?
Sizi bilmem ama bazen ben çıldıracak gibi oluyorum. Adı büyük ama bireysel bankacılıkta oldukça hantal olan bazı özel bankaların çağrı merkezlerine ulaşmak işkenceye dönüşebiliyor. 7 gün 24 saat çalıştıklarını iddia etmelerine rağmen haftasonu bir yetkiliye ulaşmanız için dadikalarca beklemeniz gerekebiliyor.

Hiç yorum yok: