22 Haziran 2009 Pazartesi

CANIM AİLEM İLE KOMŞUNUN 'FAVORİ' KUYUMCUSU OLDU

Aile içi dayanışma ve yardımlaşma temasını işleyen Canım Ailem dizisinin sponsoru Favori Kuyumculuk'a bayilik talebi yağıyor. Sponsorlukla bilinirliklerinin arttığını ve yoğun ilgiyle karşılaştıklarını anlatan Favori Yönetim Kurulu Başkanı Selami Özel, "Hollanda'dan, Almanya'dan, Makedonya'dan, Türk Cumhuriyetleri'nden bile arayıp bayimiz olmak istiyenler var. Çünkü Türk dizileri oralarda çok seyrediliyor" diyor. Özel, şu anda yurtiçi ve yurtdışında toplam 19 mağazaları olduğunu, 72 mağaza ile de bayilik sözleşmesi imzalandığını, ayrıca 100'ün üzerinde başvurunun sırada beklediğini dile getiriyor.1987 yılında Asgold'daki hisselerini devrettikten sonra 17 yıl önce Favori Kuyumculuk'u kuran Selami Özel, bugüne kadar reklam ve sponsorluk çalışmalarına çok fazla sıcak bakmadıklarını belirtiyor.
800 BİN DOLARLIK DESTEK

Sponsor olacakları dizinin Favori'nin ilkeleri ve değeri ile örtüşmesine çok önem verdiklerini vurgulayan Özel, "Fakat bu proje geldiğinde inceledik. Sanatçılarına, yönetmenine, yapımcı şirketine baktık. Birçok yönden Türk aile yapısına uygun, hatta onu tekrar motive edici bir rol oynayacağını düşündük. Komşular arası dayanışmayı, mahalle kültürünü artıracağını, yardımlaşma duygularını geliştireceğini, karşılıklı sevgi ve saygıyı körükleyeceğini gördük. Ondan sonra kriz falan dinlemedik. Sponsor olduk. Bugüne kadar 24 bölüm yayınlandı. Ayırdığımız bütçe 700-800 bin doları bulmuştur" diyor.
72 BAYİ SIRADA BEKLİYOR

Geçen yıl mağazalaşmaya başladıklarını ve şu ana kadar Türkiye'de 15, Kazakistan ve Azerbaycan dahil toplam 19 mağazaya ulaştıklarını anlatan Selami Özel, krize rağmen hem yurtiçi, hem yurtdışından yoğun bayilik talebi geldiğini belirtiyor. Özel, Favori'nin mağazalaşma hedeflerini ise şöyle aktarıyor: "72 tane de sözleşme imzaladık. 10-15 tanesinin dekorasyonları sürüyor. Tahminim; 2010 sonunda 150 Favori mağazasını geçeceğiz. İlgi devam ediyor. Ayrıca 100'ün üzerinde başvuru var. Bu yoğun ilgide dizinin de etkisi var ama bizim zaten çok esaslı bir geçmişimiz var. Sektör, bilhassa perakendeciler bizi çok iyi tanıyor. Bizim firmanın tanınırlık oranı Türkiye'de ilk 3'de, ilk 4'de çıkıyor. Hedefimiz 2014'de 250-300 mağazaya ulaşmak."
MELİHA'NIN TAKISINDAN SİPARİŞ VERİYORLAR
Favori Kuyumculuk Yönetim Kurulu Başkanı Selami Öze
l'in Canım Ailem dizisinde en sevdiği karakter, evin büyük ablası Meliha. Bazı müşterilerin özellikle Meliha'nın taktığı kolyelerden sipariş verdiğini anlatan Özel, "Dizinin hem güldüren, hem duygulandıran tarafı var. Hedef kitlemize çok uyuyor. Bizim de tanınırlığımızı artırdığını, pozitif olmasının firmamıza da katkı yaptığını düşünüyoruz. Yan yana durduğumuz dizinin olumlu algılanması bize de olumlu yansıyor" diyor.
HOLLANDA, MAKEDONYA'DAN BİLE TALEP GELİYOR
Selami Özel
, Favori Kuyumculuk'un yurtdışı mağazalaşma planlarını ise şöyle aktarıyor: "Azerbaycan, Kazakistan ve Romanya gibi Türkiye'nin komşularında Türk dizileri çok seyrediliyor. Bu bizim için de bir fırsat tabii. Canım Ailem'i orada da izleniyor. Dolayısıyla Favori'yi zaten tanıyorlar. Bizim ilk hedefimiz Türki Cumhuriyetler, Kıbrıs, Bulgaristan, Romanya, Makedonya ve Almanya'da da mağaza açmak. Hollanda'dan bile bayimiz olmak isteyenler var. Kıbrıs'da bir müşterimiz üç tane birden mağaza açmak istiyor. Bayilik sistemi umduğumuzdan hızlı gelişiyor. Bu ilgiden çok memnunuz."

Hiç yorum yok: