31 Mart 2010 Çarşamba

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE ÜCRETSİZ BANKACILIK EĞİTİMİ

Türkiye Bankalar Birliği (TBB), üniversite öğrencilerine, Bankacılık Eğitim Sitesi (BES) üzerinden ücretsiz e-eğitim alma imkanı sunuyor. www.tbb-bes.org.tr sitesinden takip edilecek ve 1 Nisan itibarıyla kullanıma açılacak e-eğitimler sonunda öğrenciler, e-sertifika alma hakkı kazanacak. Üniversite öğrencileri, 7 gün 24 saat diledikleri anda sisteme dahil olabilecek. Site üzerinden, “Temel Bankacılık”tan “Finansal Matematik”e kadar çeşitli konularda eğitim alabilecek olan öğrenciler, her bir eğitim modülünü tamamladıklarında e-sertifika alma hakkı kazanacak. Öğrencilerin eğitime başlamaları için yalnızca isim-soyadı ve üniversite ile bölüm bilgilerini belirtmeleri yeterli .
Türkiye Bankalar Birliği, “Temel Bankacılık”,Temel Ekonomi”, “Temel Muhasebe”, “Finansal Matematik”, “Orijinal Banknotların Özellikleri ve Sahte Banknotlar”, “Bankacılıkta Dolandırıcılık Eylemleri Tespit ve Önlenme Yöntemleri” ve “Suç Gelirlerinin Aklanması ve Terörün Finansmanı ile Mücadele” olmak üzere toplam 7 başlıktan oluşan e-eğitim konularını, gelecekte daha da genişletmeyi planlıyor.

Hiç yorum yok: