19 Mart 2010 Cuma

İŞ BANKASI GRUBU'NDAN VAKIFBANK'A TRANSFER

Vakıfbank Genel Müdürü Bilal Karaman görevinden ayrılırken, yerine Süleyman Kalkan getirildi. 22 Haziran 2005 tarihinden buyana Genel Müdürlük görevini yürüten Bilal Karaman'ın, bugün itibariyle Genel Müdürlük görevinden ayrıldı. Yeni genel müdür Süleyman Kalkan, İş Bankası kökenli. 26 Aralık 1956'da Kırşehir'de doğan Kalkan, Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu. Kalkan, 1983 yılında Türkiye İş Bankası Teftiş Kurulu'nda Müfettiş Yardımcısı olarak göreve başladı. 1993 yılında Bireysel Krediler Müdürlüğü Müdür Yardımcısı, 1995 yılında da I. Krediler Müdürlüğü Bölge Müdürlüğü görevlerine atandı.
1996-1998 İş Faktoring A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi ve Kredi Komitesi Üyesi 1995-1996 tarihlerinde Anadolu Hayat Sigorta A.Ş.'de denetçi olarak çalışan Kalkan, 1997- 2003 İş Bankası Genel Müdürlüğü, Sorunlu Krediler Müdürü , 2007-2009 arasında Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi ve Başkan Vekili (Hayat Sigortacılığı) olarak görev yapan Kalkan, 2005-2007 tarihlerinde de İş-Koray A.Ş, Yönetim Kurulu Üyesi (Gayrimenkul Geliştirme ve İnşaat), 1998-2005 Ant Gıda A.Ş. Başkan Vekili ve Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı.


İSTANBUL YAKLAŞIMINDA AKTİF GÖREV ALDI
1998-2004 İş Bankası Disiplin Kurulu Üyesi olarak görev yapan Süleyman Kalkan, 25 Mart 2009'dan bu yana TSKB (Türkiye Sınai Kalkınma Bankası A.Ş.) Yönetim Kurulu Üyeliği yapıyor. Kalkan, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) nezdinde oluşturulan 5 kişilik komitede Bankayı temsilen yer alarak İstanbul Yaklaşımı projesini hazırladı ve uygulama aşamasında aktif olarak görev yaptı.

Hiç yorum yok: