25 Haziran 2010 Cuma

ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANLARI AYNADAN GÖZÜNÜ ALAMIYOR!

Bilgisayarının başında ayna karşısında oturan bayan bir bankanın çağrı merkezi görevlisi. Konuşurken hem aynaya bakıyor, hem de gelen çağrıları yanıtlıyor. Neden aynadan gözünü ayıramıyor dersiniz? Çalışırken ayna da nereden çıktı? Güzelliğine çok mu düşkün? Tabii ki, hayır. Geçen haftalarda Türkiye'nin önde gelen bankalarından birinin çağrı merkezini ziyaret ettiğimizde, her masada ayna olduğunu görünce sorduk. Meğerse genel kuralmış. Müşteri ile konuşurken sürekli aynaya bakmaları gerekiyormuş. "Buyrun Alev hanım size nasıl yardımcı olabilirim?" diyerek ısrarlı aramalarınız sonucunda karşısınıza çıkan güleryüzlü ses tonunun sırrı burada yatıyormuş. Siz bir an önce derdinizi anlatmak için telefonda sabırsızlıkla beklerken, onlar konuşurken yüz ifadelerini kontrol etmek ve gülümsemelerini kaybetmemek için aynadan gözlerini alamıyor...

1 yorum:

Mrs Vanda Mraiana dedi ki...

Dikkat.

Eğer acil kredi ihtiyacınız var mı? Yatırım kredisi? Yapı kredi? Öğrenci kredi? Borç konsolidasyonu kredi? Işletme kredisi? daha fazla bilgi için (vandamariana111@gmail.com) ileri e-posta..

İlginiz için teşekkürler..

Bayan Vanda Mariana.