17 Mayıs 2010 Pazartesi

VAKIF'DAN WORLDCARD SAHİPLERİNE VOLKSWAGEN JETTA HEDİYE

VakıfBank, 1 Mayıs - 31 Temmuz tarihleri arasında düzenlediği “81 İl 81 Otomobil” kampanyasıyla, Türkiye çapında 81 ildeki VakıfBank WorldCard sahiplerine 2010 model Volkswagen Jetta hediye ediyor. VakıfBank’ın “81 İl 81 Otomobil” kampanyası kapsamında; VakıfBank’a ait tüm bireysel kredi kartlarıyla kampanya süresince her 50 TL ve üzeri alışveriş yapan müşterilere 1 çekiliş hakkı verilecek. Ayrıca, kampanya tarihleri arasında ilk defa VakıfBank kredi kartı başvurusu yapan ve başvurusu onaylanan müşterilere de 5 çekiliş hakkı tanınacak. 9 Ağustos tarihinde noter huzurunda düzenlenecek Milli Piyango çekilişiyle birlikte her ilden 1 kişi 81 ilden 81 kişi 2010 model Volkswagen Jetta sahibi olacak.

3 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Tüh, Corvette verselerdi ben de başvururdum:P

finans caddesi dedi ki...

:))

Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486