26 Ekim 2009 Pazartesi

BENİM KOBİ'M PAKETİNİ ALANA ÜCRETSİZ EFT İMKANI

Yapı Kredi, KOBİ müşterilerine özel 'Benim KOBİM' paketi hazırladı. KOBİ’lerin temel ihtiyaçları göz önünde bulundurularak Standart, Altın ve Platin olmak üzere üç ayrı kategoride hazırlanan paketler sayesinde internet bankacılığı’nda yapılan EFT ve havaleler ücretsiz gerçekleştiriliyor. Ayrıca hesap işletim ücretinden muaf olan KOBİ’ler World Üye İşyeri aidatında indirim ve bankacılık işlemlerinde de servis önceliğine sahip oluyor. Benim KOBİ’m paketinden yararlanan KOBİ’ler Çek Karnesi, Nakit Destek Kredisi ve POS gibi bankacılık ürünlerinin yanı sıra Yapı Kredi Sigorta ürünlerinde de özel indirimlerden yararlanıyor. Ayrıca Benim KOBİ’m paket üyeleri şubeden yaptıkları EFT, Havale ve Çek tahsilatı işlemlerinde de sahip oldukları paket tiplerine göre farklı oranlarda avantaj kazanıyor.

Hiç yorum yok: