4 Ağustos 2010 Çarşamba

ÜNİVERSİTEYİ BİTİRENE İŞ GARANTİ

Türkiye’de “İş Garantili Üniversite” sloganıyla eğitim hayatına başlayan Yeni Yüzyıl Üniversitesi, 2010-2011 eğitim ve öğretim döneminde kayıt olan öğrencilerine mezuniyet sonrası iş garantisini, bir taahhütname ile belgeledi.
Ağırlıklı olarak yurt içinde ve yurtdışındaki sağlık yatırımlarıyla dikkat çeken Dr. Azmi Ofluoğlu, Şubat 2009 ‘da kurulan ve 500 milyon dolarlık yatırımla 2010 – 2011 eğitim döneminde öğrencilerine kapılarını açacak.

Bünyesinde Alman Hastaneleri, Vatan Hastaneleri ve İtalyan Hastaneleri’ni barındıran Universal Hospitals Grup Başkanı Dr. Azmi Ofluoğlu, Türkiye’nin en önemli sorunlarının başında işsizlik geldiğine dikkat çekerek, “Üniversitelere giren gençler daha okurken, mezuniyet sonrasında ne yapacaklarını kara kara düşünüyorlar. Bu yoldan hareket ederek Yeni Yüzyıl Üniversitesi’nin bir farkı olması gerektiğine inandık ve “iş garantili Üniversite sloganıyla yola çıktık. Bizim öğrencilerimiz mezuniyet sonrası iş bulup bulamayacağını düşünmeyecekler. Çünkü daha üniversiteye kayıt olurken, işinin hazır olduğunu bilecekler. Üstelik bunu lafla değil, bizzat Vatan Sağlık ve Eğitim Vakfı ile Yeni Yüzyıl Üniversitesi’nin mütevelli heyetleri başkanı olarak tarafımdan imzalanmış resmi bir belgeyi ceplerine koyarak, güven içinde kendilerini derslerine verecekler” dedi.

Hiç yorum yok: