MasterCard tarafından Ocak 2009’da gerçekleştirilen MasterIndex araştırması harcama ve tasarruf eğilimlerinde kadın ve erkeğin farklı bakış açılarını gözler önüne serdi. Araştırma sonuçlarına göre, yatırımlarında geleneksel hareket eden kadınlar altını, yeniklikçi davranan erkekler ise banka faizi, repo, yatırım fonları ve hisse senedini tercih ediyor. Borçlarına daha sadık olan kadınlar eğitim ve sağlıklarını ön planda tutarken erkekler otomobil ve iş geliştirme hayalleri kuruyor. Kadın tüketiciler kredi kartlarını beyaz / elektronik eşya mağazaları, internet üzerinden yapılan alışverişler ve süpermarketlerde erkeklere oranla daha fazla kullanırken, erkekler akaryakıt, cep telefonu faturası, havayolu, seyahat acentası, konaklama ödemelerinde kredi kartını daha fazla tercih ediyor.
12 Nisan 2009 Pazar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
BU DURUMDA KADINLAR DAHA MI ZEKİ OLUYOR(ALTININ GETİRİSİNİ DÜŞÜNÜRSEK)HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ KADINLAR SANIRIM SAĞLAMCI AYAKLARINI YERE SAĞLAM BASIYORLAR GARANTİCİLER VE HAYALPEREST DEĞİLLER VARLIKLARININ KOLLRINDA ELLERİNDE KASALARINDA OLDUĞUNU BİLMEK DAHA GARANTİLİ GELİYOR YENİLİKÇİ ERKEKLER BİLGİSAYAR EKRANLARINDA VARLIKLARINI TAKİP EDİYORLAR BİR VAR BİR YOK.
BENCE EN İYİ PARA CEBİNDEKİ PARADIR GERİSİ BOŞ HAYAL...
Yorum Gönder