29 Mart 2009 Pazar

ÇAKMA OBAMA, İŞSİZ BANKACI!

Garanti Bankası'nın Obama'lı reklamında oynayan Michael Lamar, işsiz bir bankacı. Michael Lamar, San Francisco doğumlu, 45 yaşında ve bir cast ajansında 'Obama benzeri' olarak çalışıyor. Tabii kariyeri de hızla yükseliyor. Zira Lamar'a dünyanın dört bir yanından reklam çekimlerinde, etkinliklerde ve organizasyonlarda ABD Başkanı rolünü canlandırması için teklif yağıyor. ABD'den ulaşıp özel bir röportaj gerçekleştirdiğimiz 'Çakma Obama' Michael Lamar bu benzerlikle hayatının nasıl değiştiğini AKŞAM'a verdiği röportajda anlattı. Lamar, "Seçimler sırasında bankada hala çalışıyordum. Sonra kriz sebebiyle işten çıkarmalar olduğunda ben de işsiz kaldım. Ocak 2008'den önce Barack Obama'nın kim olduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu. Politikayla ilgilenen bir insan değilim. 2008'in başlarında ailemin fertleri Obama'ya benzediğimi söylemeye başladı. Sonra aynı şeyi iş arkadaşlarım, dostlarım birer ikişer dile getirmeye girişti. Sonunda 2008'in Ağustos başında Los Angeles'taki Dan Gore cast ajansına fotoğraflarımı yollayıp başvuruda bulundum. Ağustos sonunda Dan beni işe almıştı!" diyor.
Mine AKVERDİ- AKŞAM GAZETESİ

Hiç yorum yok: