30 Mart 2009 Pazartesi

BELLEK KUTUSU'NA TEŞEKKÜR!

Finanscaddesi olarak yaklaşık üç gündür yayındayız. Doğrusunu söylemek gerekirse blog açma fikrine pek sıcak bakmıyordum. Ta ki, Bellek Kutusu'nun gösterdiği performans karşısında biraz da kıskançlığın verdiği cesaretle bu blogu açmaya karar verdim:))
Baktım ki, Bellek Kutusu aldı başını gidiyor, tık oranı her geçen gün artıyor! Ondan sonra kendi kendime dedim ki, "Ben de blog yazarı olmak istiyorum!... Kenara çekilin, finans caddesi geliyor!"
Ve tabii ki hemen yardımıma sevgili arkadaşım ve tatlı insan Bellek Kutusu koştu. Daha önce akademik kariyer konusunda (her ne kadar geç kalmış olsam da) ufkumu açan arkadaşım bu sefer de blog yazarlığı konusunda sağolsun desteklerini esirgemedi.
Ekonomi, siyaset, sanat, moda ve diğer aktüel olaylarla ilgili gelişmelerden izleyicilerini anında haberdar eden ve renkli haberler veren Bellek Kutusu, Finans Caddesi'ni açmam konusunda da gerçekten beni çok cesaretlendirdi.
Kendisine buradan teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Tık'ınız bol olsun sevgili Bellek Kutusu!

2 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Bellek Kutusu haftanın 7 günü 24 saat her daim Back-up hizmetiyle yardıma hazırdır. Finansla ilgili işe yarayan, anlaşılır ve güncel bilgi arayan herkesin yolu bu caddeye düşecektir. Finans Caddesi'nin de müdavimi olan Bellek Kutusu'nun yeni sloganı şudur: Bağdat Caddesi out, Finans Caddesi in! Hadi hep beraber Finans Caddesi'ne 'in'iyoruz...

finans caddesi dedi ki...

Bekleriz efendim, sorularınıza ve yorumlarınıza her zaman açığız.